F4 Tayland: Boys Over Flowers 2.Bölüm

  

F4 Tayland: Boys Over Flowers 2.Bölüm


  • Dizi: F4 Tayland: Boys Over Flowers
  • Ülke: Tayland
  • Bölüm: 16
  • Yayın Günü: Cumartesi 
  • Original Network: GMM 25
  • Süre: 45 Dakika.
  • Çeviri ;SprıngDay & Madbean 





 ÖNCEKİ BÖLÜM                                                                                                                       SONRAKİ BÖLÜM



F4 Tayland: Boys Over Flowers 2.Bölüm


VİDMOLY İZLEME



OK.RU İZLEME

   



 STREAMBS 


 MAİL RU



12 Yorumlar

  1. Ya son sahnede Thyme'nin yüz ifadesine bakar mısınız çok tatlı bu çocuk ya...Thyme ve Glorya'nin sahneleri çok zevkli. Yeni bölümleri merakla bekliyorum çeviri için de çok teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş şapşik bright yaaa ilk öpücügüymüşş kıyamammmm Gorya da ne havalı Rennnnnn benim de seni öpesim var valla naif çocuk ne kibar mucckkss Çeviri için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Yeni bölüm ne zaman gelirr

    YanıtlaSil
  4. Dizi her cumartesi saat 6 gıbı kendı ulkesınde yayınlamakta 8 ıle 8;30 arasında buradan izleyebilirsin elzem bir durum olmadıkça

    YanıtlaSil
  5. Reklamlardan diziyi izleyemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diğer alternatifleri deneyin vidmoly lınkı kanalın ozellığı yuzunden reklam acıyor okruyu deneyın lütfen

      Sil
  6. özellikle kavinin sahnesini açıp baktım çevrilmişmi diye çünkü onu çeviremiyen ingilizce biliyorum demesin ben o kişiye çevirmen demem sonunda sizin ingilizce kısmı çevirdiğinizi görünce izlemek istedim dedim sonunda bir siteyi buldum işte kalite buna denir bir siteden izledim o konuşma yoktu üstelik yorumumu silmişler saygısızlar hayır iyi yoruma gelince sorun yok eleştiriye gelince sil madem öyle niye yapıyorsunuz bir de küstah ingilizce kaynağı çevirdik diyor madem ingilizceden anlıyon da ne diye o kısmı çeviremedin o halde sen kaynağı da kendin çevirmedin ingilizce bilen herkes orada ne demek istiyor anlar hayrıma ben söyleyecektim sonrada sayfalarda millete googleci diyorlar kendilerine gelince kalite kendilerini tayvan drama sandılar galiba gerçi onlarla boy ölçüşemezlerde neyse bildiğin kendileri googleci imiş kendi kendini rezil eden bir site görmedim verdikleri açıklama ile ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. çevırılerın tam yapıldıgı emek harcanıp bızlere sunan tek sıte..ben bır suru sıteye gırdım hepsı translate ..cumleler oyle anlamsız kı ızleyemıyorsun bıle.sıte ve emegı geçen herkese teşek kürler ....sıteler bıde helal etmıyorlar sankı emek harcamışlar gıbı bazılarıda bızlerı aptal sanıyor cevırılerının nasıl oldugunu bılmedıgımızı sanıyorlar..yazık

    YanıtlaSil
  8. Yeni bölüm ne zaman gelecek lütfen Bir an önce gelsin bekliyorum

    YanıtlaSil
  9. Yeni bölüm neden hala gelmediiiiiiiii???????????

    YanıtlaSil
  10. Başka siteden izliyordum çeviren siz mişsiniz. Emeğe yazık dedim aradım buldum burayı. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Çok güzelll..teşekkürler

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski