F4 Tayland: Boys Over Flowers 1.Bölüm

 

F4 Tayland: Boys Over Flowers 1.Bölüm


  • Dizi: F4 Tayland: Boys Over Flowers
  • Ülke: Tayland
  • Bölüm: 16
  • Yayın Günü: Cumartesi 
  • Original Network: GMM 25
  • Süre: 45 Dakika.
  • Çeviri ;SprıngDay & Madbean 





 ÖZEL BÖLÜM                                                                                                                         SONRAKİ BÖLÜM



F4 Tayland: Boys Over Flowers 1.Bölüm


VİDMOLY İZLEME


OK.RU İZLEME  


 STREAMBS İZLEME  


 MAİL.RU İZLEME


MOBİL OK.RU

İndirme Linki

12 Yorumlar

  1. Ya bu diziyi nasıl bekliyordum anlatamam özellikle sizin siteden başka sitelerden izleyemiyorum açıkçası sizin sitenin çevirileri çok efsane bazıları kaliteden bahsediyor ama kalite bir çevirmenlik göremedim sayfalarında siz kaliteli çevirdiğiniz kalite den bahsedeceksek o siz olmanısınız umarım bu şekilde de devam edersiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim bizim kalitemizi siz izleyicilerimiz belirliyor yoksa herkes iyi olduğunu yazabilir önemli olan buna sizin karar vermeniz bizim yazmamızla ne biz iyi oluruz nede büyük bir site olabiliriz siz varsınız ki biz varız tekrar teşekkürler...

      Sil
  2. Yorumuma bu kadar jet hızıyla cevap vereceğinizi düşünmedim teşekkürler eminim benim gibi düşünen bir çok kişi vardır sitenizi severek takip ediyorum çevirmenlerinizin alt yorumlarını gerçekten harika ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emin ol bizde severek sizleri takip ediyoruz.... Hemen cevap vermemizden de belli olduğu gibi iyi seyirler.....

      Sil
  3. Çeviri için teşekkürler .Dizi müthiş olmuş. Cast olarak şimdiye kadar olanların içinde en iyisi.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler çevirdiğiniz için sizden başka kimse çeviremezdi bu yüzden bu siteyi seviyorum uzun zamandır bekliyordum çevirisini

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkürler çeviri için emeğinize sağlık beklediğim bir dizi

    YanıtlaSil
  6. 2.bölüm saat kaçta yayınlanacak acaba

    YanıtlaSil
  7. Yeni bölümü çevirisi bugün gelicekmi 1 haftadan beri iple cekiyorum suan tayvan yayınlanıyor lütfen hızlı çevirin 😊🤗

    YanıtlaSil
  8. Çevirdiğiniz için çok teşekkürler<3

    YanıtlaSil
  9. 3 bolum 8 ınde yayınlanacak dızının takvımıne gore.nısanda bıtıyor dızımız...uzun bı süre haftada 1 oldugunda surede uzun..

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski