ARSENAL ASKERİ AKADEMİSİ


ARSENAL ASKERİ AKADEMİSİ

arsenal askeri akademisi

Hakında



Yerel Başlık: 烈火 军校 / Lie Huo Jun Xiao 
Yönetmen: Hui Kai Dong
Tür: Aksiyon, Askeri, Arkadaşlık, Dönem, Romantizm.
Ülke: Çin
Bölüm: 48
Yayın Tarihi: 6 Ağustos 2019 - 6 Eylül 2019
Yayın Günleri: Salı, Çarşamba, Perşembe, Cuma
Kanal: iQiyi Netflix
Süre: 45 dk


Xu Kai 
Gu Yan Zheng



Bai Lu
Xie Xiang/ Xi Liang Chen


Toby Lee
Shen Jun Shan


Wu Jia Yi
Qu Man Ting


Hong Yao
Shen Ting Bai (Jun Shan'ın Erkek Kardeşi)

asya dizleri ceviri

Liu Si Bo 
Huang Song 


Konusu 


Xie Xiang Ölen erkek kardeşi yerine Askeri okula kayıt olur bu süreçte Zengin ve şımarık Gu Yan Zheng ve 
sakin Shen Jun Shan ile arkadaş olur. Sıkı eğitim sürecinden geçen bu üçlü, Arkadaş olurlar. Birçok olaylarda sonra, Xie Xiang, meslektaşlarının ve üstlerinin saygısını kazanır. Bu üçlü ilerleyen zamanlarda birbirlerinin hayatında önemli yerler edinir. 



LÜTFEN YORUMLARINIZI ESİRGEMEYİN...

Çeviri Fkenan79          








Öncellikle hepinize teşekkür ederim arkadaşlar diziyi 2 hafta önce bitirdim haftalık yayına devam edecektim ama o kadar çok mesaj alıyorum ki bende bitmiş olan diziyi bekletmek istemedim birde gördüğünüz gibi izleme linkleri az lütfen anlayış gösterin 12 blm bir siteye atmak beni çok fazla yoruyor lütfen şuan bu linkleri kulanın enm kıza xamanda burayada diğer linkleride eklemeye çalışacağım......

Tarih belli olsun diye şuraya bir not bırakmak istedim dizi 29/ocak/2020 son bölümü eklenerek final yapılmıştır..... 


BÖLÜMLER İÇİN LÜTFEN YENİ ADRESİMİZE BEKLERİZ...
















39 Yorumlar

  1. Çeviri için teşekkürler. 24 ok a basınca 23.bölüm çıkıyor bilginiz olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim düzeltim sanırım kopy yaparken yanlışlık olmuş.

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Altyazıları yazarken beyaz renk kullanmanız çok güzel olur, ayrıca kişi isimlerini daha düzgün yazarsanız memnun olurum teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 27 bölüm itibariyle beyaz renk kulanacağım nedeni ise elimdeki videolarda çince alt yazı mevcuttu ama yeni daha kaliteli ve çince alt yazı olmayan videoları temin etmiş bulunmaktayım tıpkı legends dzisinde olduğu gibi hepsi net beyaz olucak dikkat edicem teşekkür ederim.. ( hata eskiye dönük bütün bölümler tekrar yeni videolarla değişecek ama 20 blm eklemek kolay değil yavaş yavaş geriye dönük videolar renk körü arkadaşlarımız için düzeltilecek beyaz olarak dediğim gibi videolar alt yazısız olunca gerekeni yapıyoruz )

      Sil
    2. İlgilendiğiniz için teşekkürler

      Sil
  4. Jeneriğe altyazı yazmanız çok hoş olmuş

    YanıtlaSil
  5. Harika ! ellerinize emeğinize sağlık. Yeni bölümler i sabırsızlıkla bekliyorum.❣️❣️❣️

    YanıtlaSil
  6. Çeviri için teşekkurler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim emin olun sizi daha güzel anlar bekliyor bu dizide...

      Sil
  7. Harikaydı çeviler için çok teşekkür ederiz ❣️❣️

    YanıtlaSil
  8. Merhaba çeviri için teşekkürler, elinize emeğinize sağlık 🙆‍♀️
    Bişey soracaktım, acaba mega yüklenecek mi???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mega hesabı çok sıkıntılı geriye dönük silmelerde yapılınca olmuyor bundan sonra Uptobox kullanacağım indirme işlemini oradan yapabilirsiniz

      Sil
    2. Anlıyorum teşekkürler cevabınız için ve tüm emekleriniz için

      Sil
  9. Çeviri için çok teşekkürler ❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️

    YanıtlaSil
  10. Mega Linkleride eklenmiştir iyi seyirleri... arkadaşlar bir çok kişi linkler çalışmıyor diye mesdaj atıyor izlediğiniz hepsini kontrol ediyorum ama çalışıyor lütfen cıkan reklamları kaparın ana sekmede kalın bir süre sonra video ekranda görünüyor kusura bakmayın ok.runun kapanması ile başka sitelere yönelmek zorunda kaldık ayrıca okrudan mobil uygulamla ve ya ana sayfadaki ok.ru. mobil (Ok.ru Giriş yeri tıklayarak okruya üye olabilirsiniz ve orada ismimi aradığınızda FKenan79 kenanoğlu abone olursanız oaradanda izleyebilirsiniz çoğu çevirdiğim diziyi halen okruya yüklemekteyim iyi seyirler...

    YanıtlaSil
  11. 35. Bölüm eklenmiştir iyi seyirler..

    YanıtlaSil
  12. Mail.ru video olarakta yuklerseniz sevinirim.digerlerini izlemekde zorlaniyorum.ceviri icin tesekkurler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Kusura bakmayın siz demeseniz hatırlamayacağım ben yüklemiştim onları mail.ru ya ama dalgınlığıma gelmiş linkleri eklemeyi unutmuşum iyi seyirler...

      Sil
  13. çeviriniz efsane emeğinize sağlık ama yeni bölümler için çok heycanlıyım ne zaman gelicek acaba?

    YanıtlaSil
  14. Çeviri için çok teşekkür ediyorum, emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  15. Bloğa giripte bütün bölümlerin eklendiğini görünce 😍😍çok mutlu oldum. Ellerinize emeğinize sağlık çok teşekkürler ❣️ ❣️❣️❣️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim umarım begeni ile izlersiniz son 10 bölüm haftalık yayınlanarak o duygu yoğunluğu kaybedilecek bölümler değildi hız kesmeden izlenmeli

      Sil
  16. elinize sağlık bu diziyi izleme fırsatı sağladığınız için nice güzel diziler çevirmeniz dileğiyle

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail.ru linkleri 46 kadar eklenmiştir devamı eklenecektir. iyi seyirler...

      Sil
  18. Merhaba,
    Bölümler biriksin öyle izleyeyim her hafta beklemek ayrı heyecan yaptırıyor diye bekliyordum ki
    Şimdi tüm bölümlerin geldiğini görmek öyl mutlu hissettirdi ki...
    Çooook teşekkürler, bütün emekleriniz için ve herşey için 🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️

    YanıtlaSil
  19. merhaba çevirileriniz için sağolun ama 45. bölümdeydim uptabox ta güzelce izlerken aniden video kapandı ve piremium üyelik istedi bende diğer link mega ya giricektim ama açılmadı sonra my stream linkine bastım ama iki saattir o da açılmadı normalde uptabox tan izliyodum ama bi anda kapandı yardım edin lütfen :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı siteler üyelik olmayınca sanırım izleme kotası koyuyor onun için ADSL modeminizi kapatıp tekrar açarak yeniden izlemeyi deneyin

      Sil
  20. Finali bugün izledim ve bitirdim. Genel olarak güzeldi ama sonuna bir düğün olsaydı daha güzel olurdu. Çeviri için çok çok teşekkürler ❣️❣️❣️

    YanıtlaSil
  21. Çeviri için teşekkürler elinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  22. O kadar alışmışım ki her çarşamba gelince yarın perşembe diye heyecanlanıyorum ( şu anki bölüm yüklemeleri nasıl bilmiyorum ama ben izlerken bölümler perşembe yayınlanıyordu ) sonra aklıma bütün bölümlerin yüklendiği ve hepsini de izlediğim geliyor. Gerçekten burada çok büyük bir emek yatıyor. Elinize emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tekrar söylemek gibi olucak ama en başından beri takip edip bizi izlediğin için sağol diğer mesajınıda gördüm aklımda dediğin şuan bakıyorum...

      Sil
  23. Ay ne olur bu dizinin sonu mutlu mu bitiyor sadece bunu öğrenmek istiyorum ona göre diziye başlayacağım eğer happy end ise hiç ertelemek istemiyorum sadece cevap verin sonra yorumumu birkaç dakika sonra silersiniz spoi olmasın diye

    YanıtlaSil
  24. Teşekkür ederiiiiiiiiiiimmmmmmm <3

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski