Boss And Me 1.Bölüm

 

Boss And Me 1.Bölüm


  • Dizi Adı: Boss and Me / Boss & Me
  • Ülke: Tayland
  • Bölüm Sayısı: 40
  • Yayın Tarihi: 
  • Yayın Günleri:
  • Orijinal kanal: GMM 25
  • Tür: İş, Romantik, Komedi, Dram.
  • Çevirmen ; Talp & FkeNaN79

  • Dizinin ayrıca bir alt yazısı bulunmamaktadır bütün konusmalar  tek tek yazılıp elle zamanlanmaktadır.... Bu yüzdene Lütfen SABIRLI OLUN.....




Boss And Me, aynı isimde olan çin dizisinden uyarlamadır...

Nadir bir kan grubuna sahip olan hasta kardeşi için kan bağışçısı arayan bir CEO ve ne çok çalışkan ne de çok yetenekli olmayan, ama inatçı ve azimli bir genç kızın hikayesini anlatıyor. Kızımız Okuldan mezun olduktan sonra iş aramaya başlar ve bir çok yere başvuru yapar.
Sonunda büyük bir şirketten işe kabul edildiğine dair bir geri dönüş alır ve hemen işe başlamak için o şirkete gider.

Bir takım olaylar sonrasında acil kana ihtiyacı olan bir hastaya kan vermek için hastaneye gider ve hiç düşünmeden kanını o hastaya verir.  Onun için ufak bir şeymiş gibi görünen bu olay aslında kızımızın hayatını baştan aşağı değiştirecektir.

Büyük bir şirketin CEO'su olan ve kızımız birbilerine aşık olacaklardır. Aralarına girecek olan ikinci kişiler her şeyi alt üst edecektir. Mutlu sona ulaşabilecekler mi? Ne tür zorluklarla baş etmeleri gerekecek?

 

                                                                                                                                Sonraki Bölüm

Boss And Me 1.Bölüm İzleme Linkleri...





VİDMOLY İZLEME
   


 OK.RU İZLEME

   



 STREAMBS İZLEME

   


 MAİL.RU İZLEME




</

12 Yorumlar

  1. Neredeyse 1 yıla yakındır başlayacak diziler safyasını süsleyen dizi nihayet başlıyor, bu dizinin Çin versiyonunu izlemiş biri olarak Tay versiyonunu gerçekten merak ediyordum,
    Daha önce Put Your Head On My Shoulder... I Need Romance... Secret Garden...Love Under The Moonlight... dizilerinin Tay versiyonlarını çok iyi yapamamışlardı... orjinaller daha güzeldi...
    Ama bunun yanında F4 Thailand: Boys Over Flowers izlediğim tüm diğer ülkelerden Tayland versiyonu çok çok daha güzel... o konuda haklarını yiyemem,
    Bu yüzden bu diziyi nasıl çekecekler merak ediyorum... Çin versiyonundaki adan soğuk nevale bir şeydi diziden soğutmuştu beni... ama Push severim eminim çok daha sıcakkanlı bir patron olacaktır...
    Dizi çevirmeye başladığınız için çok teşekkür ederim... elinize emeğinize sağlık... gidip hemen izliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nereden türkçesini izlediniz bu dizin Çin versiyonu

      Sil
  2. Elinize emeginize saglik güzel cevirmenlerimiz 🌺 cok emek vererek cevirilmis gerçekten severek yaptiginiz cok belli cok teşekkürlerr bi konuda cikayet etmek gibi olmazsa alt yazilar cok hızlı geciyor bazi yerlerde konuştukları yeri bulup durdurup öyle okuyabiliyorum okadar hizli geciyo

    YanıtlaSil
  3. MerveSaranghae17 Şubat 2022 22:59

    Yuppii sonunda geldi...aylardır bekliyordum, nihayet geldi.
    Aslında Çin versiyonuna başlayıp bırakmıştım (O ara çok fazla diziye başlamıştım belki ondan belki zengin erkek-fakir kadın klişesinden bıkmam belki de başrol çift arasında bir uyum görememiş olmam.. her neyse cidden beni sarmamıştı).
    Çin versiyonu pek sarmadı, konusunu biliyorum, farklı ülke çekimini izlemeye de gerek yok diye düşünmüştüm. Sonra Youtube'da videoları üst üste karşıma çıkınca merak ettim. Bir videosuna bakayım bari dedim. Push'u biliyordum zaten ama Aom'la ikisi pek bir tatlı, uyumlu geldiler gözüme��
    Klasik Tayland dizilerinde olduğu gibi fazlasıyla entrika olacaktır her ne kadar istemesem de. Umarım kötü karakterleri ve kötülüklerini fazla abartarak başrol çifte yazık etmezler. Abartılı kötülükler yerine tatlı sahneler izlemek isterim.
    Çeviri için teşekkürler����

    YanıtlaSil
  4. Uzun zamandır çevirisini beklediğim bir diziydi. Sonunda geldi. Çiftin uyumu gayet güzel. Push'u daha önce ki dizilerde tanıyorum. Aom kızımızı da Switch on dizisiyle tanıdım. Diğer bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum. Çevirmenler! emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. dızı uzun halıyle tayland dızılerınde olan entrıkalar fazlaca olur..push zaten mukemmel dızılerıde oyle. aom full house da oynamıstı bayagı ıyıydı...heyecanla ızleyelımm..çevırmenlerımıze saygılar

    YanıtlaSil
  6. awww çok güzeldi , teşekkürler
    Çin olan efsaneydi ama bu da bir harika ve bir o kadar eğlenceli. Aom'a bayılıyorum , Push ta bir o kadar yakışıklı her zamanki gibi

    YanıtlaSil
  7. Çevirmen notları yine mükemmeldi.
    Başrol uyumu güzel konu da güzel çeviri de güzel de bize de izlemek düşer nxndhdj.
    Çeviri için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. KHUN ne dmek acaba bilen var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bay veya Bayan demek, ayrıca siz yerine de geçiyor.

      Sil
  9. Çin dizisi çevirisini bir insan yapmış olamaz.Bir taneTürkçe doğru cümle yoktu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çinçeye nasıl çevirdiklerini bilmiyoruz 1 blm temiz videosu olmadığı için bu videoya gömdük türkçe alt yazıyı ve çinden çeviri yapmadığımız için bilemiyoruz nedeni bir taylandcadan ingilizceye cevirtip ordan türkçeye çevirdik...

      Sil
Daha yeni Daha eski