Sapai Jao Sua 22.Bölüm

   

Sapai Jao Sua 22.Bölüm



Dizi: Sapai Jao Sua (2021) - Çinli İşadamının Gelini 

Ülke: Tayland

Bölüm: 28

Original Kanal: Channel 3

Süre: 45 Dk.

TÜRKÇE ALT YAZILI YAYIN:  Hergün

ÇEVİRİ; Fkenan79 

Not; Dizi Birebir Taylandcadan Çevirebileceğimiz bir dile bizat isteğimiz üzere bizim için çevirlmiştir bizi kırmayıp çeviren arkadaşlarımıza teşekkür ederiz...



            



Sapai Jao Sua 22.Bölüm

Önceki Bölüm                                                                                                            Sonraki Bölüm

VİDMOLY İZLEME

OK.RU İZLEME

 

STREAMBS İZLEME MAİL.RU İZLEME

MOBİL OK.RU


1 Yorumlar

  1. Ah piman çok tatlı çok güzel seviyor şuan piman ile olmasını istiyorum ama imkansız.basrol çocuğa da üzüldüm fakat akılsız aklın başını ayaklar çeker kiza mesafe koyma seni sevmiyorum deme sürekli o sana yapmışsın sen de evli olduğun halde çit çıkarma en sonunda da ben hiç bir şey bilmiyorum aaa birde kadınlar ayrılmak isteyince birden aslan kesilip sözleşmemiz var demeleri . umarım kız pimana bir şans verir bu saatten sonra o evde asla rahat koymazlar ailesi ne de ikinci kızın ailesi

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski