Rarng Ruk Prang Jai (2021)

 

 Rarng Ruk Prang Jai (2021)


    • Dizi Adı: Rang Rak Prang Jai , รางรักพรางใจ
    • Ülke: Tayland
    • Bölüm Sayısı: 17
    • Orijinal kanal: Channel 7
    • Süre: 1 saat 20 dakkika.
    • Edit; Kore Editlerim 
    • Çevirmen ; 1.Blm FkeNaN79 & Devamı Spring Day









Rang Rak Prang Jai Konusu;

Karawat'ın kardeşi Tiwtawat, ve eşi Ketusa evlerinde silahlı saldırıya uğrarlar Ketusu yaralanır ve hafızasını kaybeder kocası Tiwtawat öldürülmüş olarak bulunur. Geçmişi çokta iyi olamayan Usa  Birdenbire davanın  şüphelisi haline gelir  Usa, gerçekte ne olduğunu araştırmak için Karawat ile birlikte çalışır. Ancak, cevapları ve aynı zamanda anılarını kurtarmanın bir yolunu ararken Karawat ve Ketusa arasında aşk başlar. Entrikası gizemi bol dizimizde her dakika yeni bir olaylar zinciri patlak veriyor. Entrika, intikam, gizem aşk ile yoğurulan dizimiz herkeste bir iz bırakacaktır. Karawat ve Ketusa arasındaki yoğun aşk engelleri aşabilecek mi?Tiwtawat'ın katilini bulabilecekler mi?



İZLENME LİNKLERİ 

1.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ   

2.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ   

3.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ  

4.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ  

5.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ  

6.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ  

7.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ  

8.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ 

9.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ 

10.Bölüm                                İZLEME LİNKLERİ 

11.Bölüm                                İZLEME LİNKLERİ 

12.Bölüm                                İZLEME LİNKLERİ 

13.Bölüm                                İZLEME LİNKLERİ 

14.Bölüm                                İZLEME LİNKLERİ 

15.Bölüm                                İZLEME LİNKLERİ 





                        

7 Yorumlar

  1. Uzun zamandır beklenen dizileri eklediğiniz için teşşekkürler. Merakla beklediğim ve merak ettiģim diziydi. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. Bu arada bu dizinin de belli bir tayin günü var mı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir aksılık olmaz ise Salı çarşamba olarak düşünüyoruz iyi seyirler

      Sil
  3. Konusunda gethapa ve getusa ikiz kız kardeşler var sanırım siz konuyu yazarken bundan hiç bahsetmemişsiniz ben mi yanlış anladım konusuna tekrar orjinalden bakar mısınız.. yoksa absürd yani abisinin karısına aşık olma durumu var hiç haz etmem bu tarz hikayelerden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikiz bir kardeş olduğu dizinin ortasında ortaya çıkıyor buda spolier olur düşüncesiyle yazmadık ve genel özeti kullanmıyoruz yazarken başını ve sonunu bildiğimiz bir dizi ne kadar heycanlı olabilir ki ve birde şu var genel özette bahsedilmeyen abisi demişsiniz ama onlar gerçektete öz kardeş değiller....

      Sil
  4. Mydramalistten bakarım ben dizilere ordan anladığım buydu yoksa diziyi izlemedim .. bilmiyorumda az ingilizcemle anladığım bu spoiler olduğunu düşünmedim orda konu içeriğinde verildiği için ..ama bana öz üvey farketmez işin içinde bu tarz birşey olunca eski kafalıyım ben sevmem ….başkasının seyir zevkine karışmam üstelik emek verip çeviriyorsunuz ayrıca teşekkürler.. ben sitenizi sevip takip ediyorum …sadece sevdiğim hikayeleri izlemeyi tercih ediyorum …sizi yargılamak yada eleştirmek değildi niyetim.. eksik mi diye düşünüp yazmıştım … neyse uzun oldu kolaylıklar diliyorum

    YanıtlaSil
  5. Yorumunuza bir algılanlığımız olmadı ve yanlış anlaşılma iyi seyirler

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski