Who Rules The World 14.Bölüm

 

Who Rules The World 14.Bölüm



  • Dram: Who Rules The World 2022
  • Ülke: Çin
  • Bölümler: 40
  • Yayınlanma: 18 Nisan 2022 - 24 Mayıs 2022
  • Yayınlanma Tarihi: Pazartesi, Salı, Çarşamba
  • Orijinal Ağ: Tencent Videosu
  • Süre: 45 dk.
ÇEVİREN FKeNaN79 & Fısıltı 






  • Konusu :

  • Hei Feng Xi yakışıklı ve kibar, Bai Feng Xi ise görkemli ve kontrolsüz 
  • Her ikisi de beceri açısından rakipsiz olduğu için zıt kutup olmaları birbirinin dikkatini çeker.
  • Dövüş sanatları dünyasının savaş ve kargaşaya yakalanan aşk çiçekleri, son on yılda kurban
  • edilen kanın ortasında açmaya başlar. 
  • Birlikte, adalet aramak için dünyayı dolaşırlar. 
  • Aşkları karmakarışık bir dünyaya barış getirecek mi?

..






ÖNCEKİ BÖLÜM                                                                              SONRAKİ BÖLÜM



Who Rules The World 14.Bölüm İzleme Linkleri...





VİDMOLY İZLEME
   


 OK.RU İZLEME

   



 STREAMBS İZLEME

 


 MAİL.RU İZLEME




1 Yorumlar

  1. Bu bölüm çok güzeldi.
    I.prense gerçekten çok üzülüyorum. Annesi bile diyemeyeceğim o pislik kadınla konuşmalarında ben bile ağladım. Ki prensimi düşünemiyorum. Ahh ah. Hayat herkese adil davranmıyor. Annesi de onun biricik oğlu da hak ettiklerini bir an önce bulsunlar da rahatlayalım.
    Kısa bir sekilde karşılıklı platonik olarak birbirlerinden vaz geçmeye çalışıyorlar. Ama vaz da geçemiyorlar. Yerim ben bunları. Inş çok acı çekeceğimiz bölümler olmaz. Mutlu mesut yaşarlar. 💝
    Çeviri için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski