Who Rules The World 6.Bölüm

 

Who Rules The World 6.Bölüm



  • Dram: Who Rules The World 2022
  • Ülke: Çin
  • Bölümler: 40
  • Yayınlanma: 18 Nisan 2022 - 24 Mayıs 2022
  • Yayınlanma Tarihi: Pazartesi, Salı, Çarşamba
  • Orijinal Ağ: Tencent Videosu
  • Süre: 45 dk.
ÇEVİREN FKeNaN79 & Fısıltı 






  • Konusu :

  • Hei Feng Xi yakışıklı ve kibar, Bai Feng Xi ise görkemli ve kontrolsüz 
  • Her ikisi de beceri açısından rakipsiz olduğu için zıt kutup olmaları birbirinin dikkatini çeker.
  • Dövüş sanatları dünyasının savaş ve kargaşaya yakalanan aşk çiçekleri, son on yılda kurban
  • edilen kanın ortasında açmaya başlar. 
  • Birlikte, adalet aramak için dünyayı dolaşırlar. 
  • Aşkları karmakarışık bir dünyaya barış getirecek mi?

..






ÖNCEKİ BÖLÜM                                                                              SONRAKİ BÖLÜM



Who Rules The World 6.Bölüm İzleme Linkleri...





VİDMOLY İZLEME
   


 OK.RU İZLEME

   



 STREAMBS İZLEME

 


 MAİL.RU İZLEME




6 Yorumlar

  1. Mükemmel ötesi bir bölüm

    YanıtlaSil
  2. hei fengxi nin iki kimliği olduğunu iki bölümdür biliyorum sadece bai fengxi nin xiyun olduğundan tam emin değildim artık eminim gerçi niye emin değilsem bazen salaklaşıyorum yani şuan ikisi de iki kimlik kullanarak en iyi dövüşçüler ve gerçek kimlikler sahte kimliklerinden hemen sonra ikinci sırada havaya bak mk böyle lüks görülmedi aklımdaki soru lanxi bai fengxi nin xiyun olduğunu biliyor mu ikinci bölümde bai fengxi ye xiyun un ondan daha iyi olduğunu söyledi bilerek mi yaptı yoksa cidden bilmiyor mu bence biliyor çünkü xiyun dan resmen hoşlandığını ima etti alttan alttan itiraf gibi ve hep bai fengxi nin peşinde ve çekinmeden ona düştüğünü kabul ediyor tüm düşüncelerimi yazdım çünkü pek yorum yapılmıyor ben yorum okumayı seviyorum vefasız izleyiciler yorum yapın be

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende orasına anlamasıtım adamın ıkı kımlıgı var kız bılıyormu hala anlamadım vede neden adam ıkı kımlık kullanıyor aılesı bılmesın dıyemı hala tam anlayamadım gıttı =) =)

      Sil
  3. Üff sonda da nasıl kıskandi ama eheee
    Çeviri için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. bu bölum superdı ya hele de sonuna bayıldım ya savaş sahnesı superdı kıskanmasıda cok ıyı dı ya =)

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski