The Blue Whisper: Part 1 2.Bölüm

 

 The Blue Whisper: Part 1 (2022)



  • Ülke:Çin
  • Bölümler:22
  • Yayınlanma Tarihi:17 Mart - 01 Nisan 2022 
  • Türler: Fantastik, Tarihi , Romantik , Dram
  • Süre:45 dk.
  • Çevirmen: FATOŞ REDMON
  • Edit : @maralcreations
  • @kore.editlerimm 






Önceki Bölüm                                                                                Sonraki Bölüm


The Blue Whisper: Part 1 2.Bölüm İzleme Linkleri...

Periler diyarında yaşayan peri Ji Yunhe, uzun zamandır kaçan bir periyi yakalamayı başarır. Ama bu başarısını kıskanan Xianji ona büyük bir sürpriz hazırlar.





VİDMOLY İZLEME
   


 OK.RU İZLEME

   



 STREAMBS İZLEME

   


 MAİL.RU İZLEME




4 Yorumlar

  1. çeviri için çok teşekkürler ikinci bölümü izlerken sözlerdemi kayma var yoksa sadece ben izlerkenmi öyle oldu bilemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bır yerde kayma olmus farkedemedığım bugun tekrar senkron yapıp yüklemeye çalışacağım
      yarın değiştiririm kusura bakmayın dikkatimden kaçmış

      Sil
  2. 2 sezon 4 nısanda baslıcakmıs bız daha bırı bıtıremedım ne zaman gelıcek bölumler acaba =)

    YanıtlaSil
  3. Dızımız 2 bolum..aynı forever and ever gıbı...ve ben allen rene bayıldımmmm.. muthış performans...nasıl bır oyuncu ve guzel seyretmeye doyamıyorum resmen..1 bolum sıtelerde 38 var dıger bolum basladı...ama tabı altyazı sorun dızıyı umarım hızlıca cevırebılırsınız...HEYECANLA bolumlerı beklıyorum..bu arada yenı bır dızı basladı, Who Rules The World..muthış oda.. Çın yapımları hızla gelıyor ...Sıtenıze saygılar ..çevırılerınızı beklıyoruz saygılar

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski