Samee Chua Keun 7.Bölüm

 

 Samee Chua Keun 7.Bölüm


    • Dizi: Samee Chua Keun (2022)
    • Ülke: TAYLAND
    • Bölüm: 15
    • Yayın günü : CUMA- CUMARTESİ- PAZAR (KENDİ ÜLKESİNDE)
    • Kanal:  Channel 7
    • Süre: 1 saat 25 dk 
    • Çevirmen; FKeNaN79 
    • TR Alt Yazılı Yayın; Dizimiz Şuan Günceldir Ve Hazır bir alt yazısı bulunmamaktadır. Tek Tek yazılarak zamanlanmaktadır. Kaynagın geliş hızına göre çevrilip hemen yayınlanacaktır...




NOT;
Dizimiz Şuan Günceldir Ve Hazır bir alt yazısı bulunmamaktadır. Tek Tek yazılarak zamanlanmaktadır. Kaynagın geliş hızına göre çevrilip hemen yayınlanacaktır...


ÖNCEKİ BÖLÜM                                                                                         SONRAKİ BÖLÜM 



Samee Chua Keun 7.Bölüm özeti;

Gözlerini açtığında, vücudunun üzerinde kıyafet olmadığını ve yanında uyuyan bir adam olduğunu fark etti. Bütün dünya gözünün önünde çökmüş gibiydi. Bir geceliğine aklını yitirene kadar sarhoş olan güzel bir kadın olan Chong Phansa, kaçınılmaz olarak bekar bir anne olmak zorunda kaldı. Çocuğunu tek başına büyütmeye karar verdi ve o “Gecelik Kocasından” bir şey talep etmeyi asla düşünmedi. Ancak, "çocuğunun babası" olan adamla bir kez daha karşılaşıncaya dek O gece neler yaşanmıştı gerçekte çocuğunun babası kimdi Sabah uynadığı adam mı yoksa oglunun baba diye seçtiği Kasamı.


YENİ İNSTAGRAM HESABIMIZ BÖLÜMLERDEN VE DUYURULARDAN HABERDAR OLMAK LÜTFEN YENİ HESABIMIZI TAKİBE ALIN

İNSTAGRAM İÇİN TIKLAYIN.....



VİDMOLY İZLEME

   


 OK.RU İZLEME

   



 STREAMBS İZLEME

   


 MAİL.RU İZLEME




10 Yorumlar

  1. Yaa supersiniz emeklerinize sağlık çok çok çok teşekkür ederim
    Elleriniz bereketli olsun😍😍🙋‍♀️

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle çeviriniz de bir sürü imlâ yanlışları var okunmuyor nerdeyse yinede ellerinize sağlık. Bir de internette 16 bölüme kadar ingilizce çevirileri mevcut nasıl çeviriyorsunuz anlamadım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bölümleri biz nedense bulamıyoruz nerde 16 bölüme kadar çevirisi bulunmakta yani biz mi göremiyoruz diziyi ceviren tek bir site bulunmakta oda kapalı grupta yayınlanıyor ve suan 13 bölüme kadar verildi. Neyini anlamadınız ozaman söyle yapalım 14 bolumu o izlediğiniz yerden sadece konusmaları tek tek yazıp bana atarmısınız 1,5 saatlik dızının Kişilerin konustukları zamana göre senkronlamanızıda ıstemıyorum sadece alta gecen ıngılızce yazıyı düz bir kagıda alt alta yazıp bana yolamızını ıstıyorum merak ediyorum bunu ne kadar zamanda yapabıleceksiniz sizden yazıyı bekliyorum izlemek kadar sadece yazmak kolaymıymış görmeniz için diğer yorumuza cevap verme gereği bile duymuyorum mümkünse gidin ingilizce izleyin teşekkürde etmenize gerek yok yeterince bozuk yazımızla sizi rahatsız etmişiz size fazla rahatsızlık vermeyelim.

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğrendim sağol. Bu arada böyle demek varken sinirlenip atar yapmanın manası yok. Sende biraz virgül , nokta kullanımına bakarsan iyi olur canım

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  4. Yanlış anlamayın emek veriyorsunuz ondan teşekkür ettim ama yapılan altyazıların kuralları vardır sadece dikkat ederseniz daha güzel olabilir bir de bölümleri bulunca izlemeye başladım şuan 10.bölümdeyim zaten sitenin adı da dramacool bakarsınız bunu da üstte yazan günceldir çevirileri geldikçe yapıyoruz yazınıza dedim

    YanıtlaSil
  5. dızının yayınlanan yabancı sıtelere gırdım..dızı bıttı...ama dramacoll ıngılızce vermıyor....bır suru sıtede tay dılınde..neyse
    cevırı zaten zor bunu bılen bılıyor bılmeyenlerde ımlayı goruyor..saçma yanııı resmen...buyuk bır emek var ayıp resmen...bız anlıyoruz anlamayan ızlemesın translate çevırı sıtelerde ızlesın basıt....Yanlış aramanın ve bence akıl vermenın manası yok.SITE MUHTEŞEM ÇEVIRMENLERDE DIZILERDE süper .....ALLAH RAZI OLSUN.....saygılar

    YanıtlaSil
  6. Elinize saglik cevirmen arkadaslar güzel bir dizi

    YanıtlaSil
  7. Çevirmene teşekkür etmek istiyorum yorumlarından dolayı aklımdakileri okuyor sanki :) İlk bölüm çok hoşuma gitmişti fakat bu kızın ezikliği insanı öldürüyor bir başrole çemkiriyor diğerlerinin karşısında süt dökmüş kedi mübarek gıkı çıkmıyor.

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski