Koei Baan Rai Sapai Hi-So 3.Bölüm

 Koei Baan Rai Sapai Hi-So 3.Bölüm



  • Dizi: Koei Baan Rai Sapai Hi- So  (2022)
  • Ülke: TAYLAND
  • Bölüm: 15
  • Yayın günü : PAZARTESİ - SALI  (KENDİ ÜLKESİNDE)
  • Kanal:  Channel 7
  • Süre: 1 saat 30 dk 
  • Çevirmen; FKeNaN79 
  • TR Alt Yazılı Yayın; Dizimiz Şuan Günceldir Ve Hazır bir alt yazısı bulunmamaktadır. Tek Tek yazılarak zamanlanmaktadır. Kaynagın geliş hızına göre çevrilip hemen yayınlanacaktır...





Koei Baan Rai Sapai Hi- So Özeti; 

Chom Yurt dışında eğitimi tamamlamanın sevinciyle ülkesine ve ailesine yeni dönmüştür.. Daha evinin kapısından içeri girer girmez Annesinin Damat adaylarıyla karşılaşır her biri bir birinden yakışıklı ve yetenekli sosyetik Aile varisleridir.. Chom daha yapmak istediği başk birçok hayalli ve düşüncesi vardır bunlardan biride Kalbinin seçeceği adamla evlenmek ama Annesinin uyguladığı baskıdan kurtulmak için yapması gereken geldiği gibi uzeklere Annesinin kendisini bulamıyacağı bir yerde bir kaç gün kafa dinlemek ve belkide yokluğu ile üzülecek Annesine küçük bir ders vermektir.. Gitiği yerde Annesinin Damat kriterlerine uymayan Taşralı Nin ile tanısan Chon Annesinin zorlamalarınından kurtulmak için sıradışı bir yolla başvurur Nin ile anlaşmalı olarak evlenmeye karar veren Chon ve Nin sahte evliliği gerçeğe dönüşecek mi? Biri Sosyetik diğeri Hödük olan bu çiftimizi neler bekliyor???

NOT; Dizimiz Şuan Günceldir Ve Hazır bir alt yazısı bulunmamaktadır. Tek Tek yazılarak zamanlanmaktadır. Kaynagın geliş hızına göre çevrilip hemen yayınlanacaktır...




Önceki Bölüm                                                                                              Sonraki Bölüm



Koei Baan Rai Sapai Hi-So 3.Bölüm

Lütfen dizilerimizden cevirilerimizden haberdar olabilmek için bizi YENİ İNSTAGRAM hesabımızdan takibe alın.....
İNSTAGRAM@asyalog_asyalog 

Üye Olmak için TIKLAYIN.........


VİDMOLY İZLEME
   


 OK.RU İZLEME

   



 STREAMBS İZLEME

   


 MAİL.RU İZLEME 



11 Yorumlar

  1. ahhh ah bu dizi için beklemek asırlar sürüyor sanki
    ama değer beeee
    Kem'im gül gibi oğlum çok şekerdi 😍
    hep ciddi rollerini izledim ,ilk kez bu kadar komik
    ilk kez bu kadar gülüyor güldürüyor
    ayyy canım o kaynanan olacak uyuzu var ya saçlarını yolasım geliyor
    neyse yeni bölümlerin daha çabuk gelmesi temennisi ile
    çok sağolun ASYALOG ekibi 🤞🤞🤞

    YanıtlaSil
  2. çevirmenlerimiz çok tatlı

    YanıtlaSil
  3. ya dramacool sitesin de 6. bölümü yayınlandı belki de 6 bölümü de geçmiştir çeviri çok geriden geliyor 1 bölümü 1 ayda mı çeviriyorsunuz yanlış anlamayın ama çok yavaş ileriyoruz dramacool sitesin de altyazı yok o yüzden fazla anlamıyorum dilini biraz biliyorum ama ana dilim değil bilgim de bir yere kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi 14 bölüm yayınlandı öncellikle ve kendi yazdığınız gibi alt yazısı yok bizde Taylandca bilmiyoruz kaynağı olmayanı nasıl çevirmemizi bekliyorsunuz. İngilizce olarak sadece 2 bölüm var biz 3 bölüm çevirdik kendinizi şanslı hissetmelisiniz diye düşünüyorum ama siz 1 ayda 1 bölüm mü çeviriyorsunuz diyorsunuz anlamıyorum bazen bazı dizilerimizi birilerine rica minnet çevirebileceğimiz dille çevirttiriyoruz ve bu insanlar bunu sadece bizi kırmamak adına yapıyorlar sizin şu yorumlarınızı okusalar ne düşünürlerdi çok merak ediyorum...

      Sil
  4. 4.bölüm için tıkladığınızda 3.bölğm açılıyor düzeltebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, 4.bölüme tıklıyorum izlemek için ama 3.bölüm açılıyor. Rica etsem ilgilenir misiniz? 4.bölümü izlemeden 5.bölüme geçmenin bir anlamı olmuyor. Çünkü soru işaretleri oluşuyor öyle.

    YanıtlaSil
  6. butun alternatiflerde 4 bolum acılmakta sorun görünmüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz söyleyince yine kontrol ettim. Yine aynısı oluyor. 4.bölümü bölüme tıklıyorum 3.bölüm çıkıyor karşıma.
      Hatta bunu resimlerle size göstermek istiyorum. Daha iyi kendimi anlatabileceğimi düşünüyorum.
      1.resimde verdiğiniz linke tıklıyorum.
      https://www.hizliresim.com/mf2871x
      2.resimde ise tıkladığımda karşıma 3.bölüm çıkıyor videoda da görüldüğü üzere.
      https://www.hizliresim.com/1hvrr4y
      3.resim ise sizinle olan konuşmamız ama sitenin adres kısmına bakıldığında 3.bölüm görünüyor. Halbuki ben 4.bölümün linkine tıklamıştım.
      https://www.hizliresim.com/rm54d43

      Hatta siz söyleyince 3.bölüm ve 4.bölüm linklerine aynı anda tıkladım ikisi de 3.bölüm linki olarak çıkıyor karşıma.
      Bütün 4 alternatif video da aynı şekilde.
      Bende mi sorun var diyeceğim ama baktığımda bir kaç kişi daha aynı sorunu yaşamış 3.bölümü açtığımda orada da yorumlayanlar var.
      Ben 4.bölümün linkine tıkladığımdan eminim.
      Çünkü birden fazla denedim. Hep karşıma 3.bölüm çıktı.
      Nedenini çözemedim ama 4.bölümü bulamıyorum maalesef ki.
      O sebeple de size danışmak istedim bu sorunu nasıl çözeceğimi bilemediğim için.

      Sil
  7. üzgünüm ben 4 bolumdekı alternatiflere bakıyorum ve hepsı doğru cıkıyordu ana sayfadakı lınkın yanlıs olabıleceği aklıma gelmedı ama sımdı duzletım birde 3 bolumde veya butun bolum sayfalarında oncekı ve sonrakı bolum dıye lınklerımız var onlardanda yararlanarak bolum sayfalarına ulasabılırsınız ıyı seyırler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah, olur mu öyle şey. Benim yazdıklarımı dikkate alma nezaketi gösterdiğiniz için size minnettarım. Çok teşekkür ederim ilginiz için. Şuan düzelmiş. Demek ki sıkıntı linkten kaynaklıymış. Tekrar teşekkür ederim ilginiz için. Sayenizde izleme imkanım olacak. Ne kadar teşekkür etsem az. Verdiğiniz her bir emek için de çok sağ olun. Minnettarım sizlere bu güzel diziyi izlememize vesile olduğunuz için. İyi ki varsınız.

      Sil
  8. Çok güzeldi 4.bölüm daha bomba şu kaynana olmasa

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski