Jao Sao Jam Loei 5.Bölüm

Jao Sao Jam Loei 5.Bölüm


  • Dizi: Jao Sao Jam Loei (2022)
  • Ülke: TAYLAND
  • Bölüm: 18
  • Yayın günü : ÇARŞAMBA - PERŞEMBE  (KENDİ ÜLKESİNDE)
  • Kanal:  Channel 7
  • Süre: 1 saat 30 dk 
  • Çevirmen; FKeNaN79 
  • TR Alt Yazılı Yayın; Dizimiz Şuan Günceldir Ve Hazır bir alt yazısı bulunmamaktadır. Tek Tek yazılarak zamanlanmaktadır. Kaynagın geliş hızına göre çevrilip hemen yayınlanacaktır...




 Jao Sao Jam Loei (2022) Dizi Konusu;

Evliliğin genellikle aşkla başladığı söylenir. Ama Ingja'ın evliliği onunda bilmediği bir nefret ve intikam ile başladı....

Ingjan'ın arisrokrat bir aileden gelen güzel alımlı kızıdır Eğitimini babasının sevdiği işler üzerine tamamlamıştır. Babasının ölümüyle Aile yadiğarlarını ve soylu ismini kaybetmek üzeredir Teyzesi bu zor durumla baş edebilmek için onu Çinli Zengin yaşlı bir işadamıyla evlendirmek ister, Ingjan bu haberi bile olmadığı düğün töreninden kaçarken yolda ona yardım eden nazik kibar ve yakışıklı (Burası önemli asıl özette atlamışlar) Sichon ile tanışır Sincon ülkenin sayılı şarap üreticilerindendir.

İlk bakışta kibar görünen bu adamın bambaşka bir hesabı vardır İngja'nın bu zor durumunu kendi lehine ve intkamını almak için kullanmak ister Butün borçlarını ödemesi karşılığında Kendisiyle 1 yıl evli kalması ister yada onu kaçtığı çinli iş adamına teslim etmkele tahdit eder. lngjan istemeyerekte olsa evlenmeye razı gelir...
Ancak Ingjan hiçbir zaman kolayca ve basit bir araç olarak kullanılabilecek biri değil. Aşkın Nefretin yolculuğu nasıl devam edecek İYİ SEYİRLER.......


Jao Sao Jam Loei 5.Bölüm İzleme Linkleri...




VİDMOLY İZLEME
   


 OK.RU İZLEME

   



 STREAMBS İZLEME

   


 MAİL.RU İZLEME




</

4 Yorumlar

  1. Pmek harbi psikopat çıktı 🤬
    dizi komple delilerle dolu
    başroller bile normal diiiil
    ay fragman fena 😅😅

    YanıtlaSil
  2. pmek sürpriz at resmen ........
    hadi harem savaşları başlasın....
    oğlumuz da içi yanıyor mübarek böğrü hep açık o ne öz güven öyle..
    sempatik çocuk kara yağız...

    YanıtlaSil
  3. gördüklerime inanmak istemiyorum. p'mek, bu aşk değil de ne be xshjshsjsh

    YanıtlaSil
  4. Çok ilginç bir dizi, başrollerden başka herkes kötü. Sichon'un babası da kötü değil ama garip biri. Favori karakterim Saisamon, gençlerin iyiliğini isteyen tek kişi. Mekhala'yı ilk gördüm ne güzel bir karakter dedim, Sichon'a takıntılı çıktı. Şimdi Sichon'un 2 takıntılısı, Jan'ın 1 takıntılısı var. Çevirmenimizin emeklerine sağlık, ben de onun yorumları için diziye takıldım. Bu kadar entrika bana fazla ama sonunu da merak ettim. :F

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski