Forever and Ever 24.Bölüm

 

 Forever and Ever 24.Bölüm


    • Dizi: Forever and Ever (2021) (Sonsuza Kadar)
    • Ülke: ÇİN
    • Bölüm: 30
    • Yayın günü : Pazartesi-Salı-Çarşamba-Perşembe
    • Kanal:  iQiyiTencent Video
    • Süre: 45 dk.
    • Çevirmen; RED MOON 




Önceki Bölüm                                                                                          Sonraki Bölüm




Forever and Ever 24.Bölüm özeti;

Shi Yi'nin durumu kötüleşince Chen onu Şangay'a götürür. Onları merak eden Shi Yi'nin kuzeni ve Ren, büyükanneyi de alarak onları ziyarete gider.





VİDMOLY İZLEME

   


 OK.RU İZLEME  



 STREAMBS İZLEME

   


 MAİL.RU İZLEME




</

2 Yorumlar

  1. one and only dizisinden sonra mutlu olduklarını görmek için bu diziye başlamıştım ama insanın kaderi değişmiyor anladım çocuğun 2 dizide de öyle bir ailesi var ki düşmandan beterler ayrıca ölen kızın kötü biri olabileceğini hiç düşünmemiştim ters köşe oldum kızın ikizine de ayrı üzülüyorum aslında hiç suçu yokmuş

    YanıtlaSil
  2. one and onlyı ızleyın ama sonunu değıl..2 dızıye bayıldım zaten aglayıp ızledıgım ender dızılerden 2 abın var ve ıyı olsunlar ıstıyorsun bence dogru bır yandan yanlış ama ABILER CAN onlar bıtane...o yuzden anlamalıyız yapılanları...zorda olsa sonun ıyı olması her zaman mutluluga deger ...gercek hayattada mucadele aıle olsun es olsun evlat olsun dost olsun mutlugumuz ve sevdıgımız ınsanlar ıcın asla vazgeçmemelıyız....sıte muhteşem SAYGILAR EMEGI GEÇENLERE

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski