F4 Tayland: Boys Over Flowers 7.Bölüm

 

F4 Tayland: Boys Over Flowers 7.Bölüm


  • Dizi: F4 Tayland: Boys Over Flowers
  • Ülke: Tayland
  • Bölüm: 16
  • Yayın Günü: Cumartesi 
  • Original Network: GMM 25
  • Süre: 45 Dakika.
  • Çeviri ;SprıngDay & Madbean 





 ÖNCEKİ BÖLÜM                                                                                                                       SONRAKİ BÖLÜM



F4 Tayland: Boys Over Flowers 7.Bölüm


VİDMOLY İZLEME
   


 OK.RU İZLEME

   



 STREAMBS İZLEME

   


 MAİL.RU İZLEME




5 Yorumlar

  1. sıtenız muhteşem dızı ızlemenın tadına varıyorsunuz..bunun ıçın ıçtenlıgımle saygılar...umarım ve dılegım sıtenız uzun sure bızımle olur .

    YanıtlaSil
  2. tayland dızlerıne yıne daldım gıttım...sızden rıcam yenı baslayan Samee Chua Keun dızısı ve Hello, the Sharpshooter (2022) CIN dızısını yayınlarmısınız saygılarımla

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bölümdü haftaya nasıl beklicem bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Neden 1 gün sonra geldi

    YanıtlaSil
  5. yıne soyledıgım gıbı sıtenız muhteşem su sıralar bı sorun yoktur umarım.. çevırmenlerımıze kolay gelsın.. sıtenızde bı duraganlık hıssettım ınsallah geçıcıdır. emegınızı çalanlar var emınım ama bızlerde yanınızdayız ben sahsen burdan ızlıyorum dızılerı...saygılar

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski