F4 Tayland: Boys Over Flowers 4.Bölüm

  

F4 Tayland: Boys Over Flowers 4.Bölüm


  • Dizi: F4 Tayland: Boys Over Flowers
  • Ülke: Tayland
  • Bölüm: 16
  • Yayın Günü: Cumartesi 
  • Original Network: GMM 25
  • Süre: 45 Dakika.
  • Çeviri ;SprıngDay & Madbean 





 ÖNCEKİ BÖLÜM                                                                                                                       SONRAKİ BÖLÜM



F4 Tayland: Boys Over Flowers 4.Bölüm










VİDMOLY İZLEME

   


 OK.RU İZLEME

   


 STREAMBS İZLEME

 



 MAİL.RU İZLEME 

 







10 Yorumlar

  1. Part 5 de olmalı diye hatırlıyorum. Çevirecek misiniz?

    YanıtlaSil
  2. merhaba, merakla beklediğimiz f4 tayland bölümleri açamıyorum yardımcı olurmusunuz lütfen!!!

    YanıtlaSil
  3. tıklıyorum ve Bu canlı etkinlik artık yok. mesajı geliyor açılmıyor.. her partta denedim daha önce hiç olmamıştı sitenizde sıkıntı ne anlamadım. yardımcı olurmusunuz lütfen..

    YanıtlaSil
  4. bu arada emeğiniz için çok teşekkür ediyoruz. dizilerinizi keyifle izliyoruz.

    YanıtlaSil
  5. dızı muthıs devam edıyor ...bunu tahmın etmıyordum. dıger serılerden ayrı bence ve thaı f4 süper bayıldım..thaı dızılerı kalıtelı ve sanatcılarıda muthış....

    YanıtlaSil
  6. Yeni bölüm ne zaman gelir

    YanıtlaSil
  7. bugun akşam yeni bolum yayınlanacak elzem bır durum olmaz ıse

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski