Our Secret 24.Bölüm FİNAL

      Our Secret 24.Bölüm FİNAL


    • Dizi: Our Secret  (2021) - Bizim Sırrımız
    • Ülke: Çin
    • Bölüm: 24
    • Original Kanal: İQiyi, Mango Tv
    • Süre: 45 Dk.
    • TÜRKÇE ALT YAZILI YAYIN: HAFTA İÇİ HERGÜN 1BLM.

    • ÇEVİRİ; BalzamikSirke





                                                                                                                                                                                                                            

  Our Secret 24.Bölüm izleme

VİDMOLY İZLEME

OK.RU İZLEME

STREAMBS İZLEME

MAİL.RU İZLEME


10 Yorumlar

  1. Teşekkürler Çevirdiğiniz için

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir diziydi.Sıkmadan ilerledi çeviri için teşekkür ederim.



    YanıtlaSil
  3. Benim için yeni yılın ilk dizisiydi.çok beğendiğim bir dizi oldu. Gerçek hayatta da böyle saf aşkların olduğuna beni inandırdı. Tek kötü tarafı diziyi final haftada bulmuş olmamdı boş Bi günde karşıma çıksaydı daha keyifli izlerdim ama izlediğim için pişman değilim 😁

    YanıtlaSil
  4. çok güzeldi sıkılmadan izledim.Çeviri için teşekürler

    YanıtlaSil
  5. ya ama bitmeseydi keşke çocukları da görmek istiyordum ya😂❤ çok güzel bir diziydi bu diziyi asla unutmayacagım çeviri içinde teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. Sırrı neymiş anlayabilen var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok merak ettim ne yazdı kitaba neymiş ooo zaten hep biliyorum dedi tel yada kağıtta yazilanlar cevrilememis bı eksik hissettim ama yine çeviriler için teşekkür ederiz

      Sil
    2. Biraz geç olsa da cevap vereyim dedim "Seni seviyordum aptal"yazmış youtube da ingilizce altyazılı şekli var orada yazmışlar

      Sil
  7. eeee çocuğun sırrı neymiş onu anlamadım ya bilen varmıı

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski