Forever and Ever 1.Bölüm

 

 Forever and Ever 1.Bölüm


    • Dizi: Forever and Ever (2021) (Sonsuza Kadar)
    • Ülke: ÇİN
    • Bölüm: 30
    • Yayın günü : Pazartesi-Salı-Çarşamba-Perşembe
    • Kanal:  iQiyiTencent Video
    • Süre: 45 dk.
    • Çevirmen; RED MOON 





                                                                                                                           Sonraki Bölüm




Forever and Ever 1.Bölüm özeti;

Shi Yi bir ses sanatçısıdır ve seslendirdiği filmdeki kararterin ismiyle aynı olan Chen Zhousheng ile tesadüfen tanışır.





VİDMOLY İZLEME

   


 OK.RU İZLEME  



 STREAMBS İZLEME

   


 MAİL.RU İZLEME




5 Yorumlar

  1. harika, çeviri için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. SÜPERR .. nıhayet dızım geldı..bu dızıye hayranım oyuncular muthış.tavsıye ederım..arsıvım ıçın bolumlerı sabırsızlıkla beklıyorum..ÇEVIRI IÇIN ÇOk AMA ÇOk TESEkkÜRLER VE SAYGILAR

    YanıtlaSil
  3. Dün one and only dizisini bitirip finalin aklimdan cikmayip bugun bu diziye baslayip ilk sahnenin bana verdigi aci:(
    Keşke kavusamayanlarin böyle 2.sanslari olduğu bi dunya olsaydi harika dizi

    YanıtlaSil
  4. ne acı bır dunyakı oyle bır sans asla yok...sevdiklerını kaybettıgınde hayat duruyor nefes bıle alamıyorsun...o acı tarıf bıle edılemez...sen nefes aldıgın surece senınle beraber kalbınde yasıyorlar sessızce ozledıgınde ıse dayanılmaz oluyor kalbın agrısı....
    o yuzden sonlar uzuyor benı..mumkun oldugunca mutlu sonları arıyorum...oyle dızıler varkı nefesını kesıyor resmen bunu en son GO AHEAD cın dızısınde yasadım..Guzel etkıleyıcı bır o kadar da dayanılaz acı verdı bana...

    YanıtlaSil
  5. Diziye başlıyorum🥳😋😋Şimdiden çeviri için teşekkürleeerrr💝💝💝💝

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski