Are We Alright 1.Bölüm

Are We Alright 1.Bölüm

  • Dizi adı: Are We Alright? / Carat's Love / Karat'ın Aşkı
  • Ülke: Tayland
  • Bölüm sayısı: 20
  • Orijinal Kanal: Channel 3
  • Süre: 1 saat. 30 dk.
  • Çevirmen: Aysemin
  • Yayın Günleri: Dizinin çevirisinin yapılabileceği kaynaklar geldikçe çevrilip yüklenecektir.

"Are We Alright?" 1.Bölüm ÖZETİ:

Son sınıf öğrencisi Ai okulun staj yeri bulmasını istediği için staj yeri ararken Karat’la karşılaşır. Arabası çalışmayan Karat’a Ai yardım eder.

Ai, Karat’ı görür görmez etkilenir. Karat iş hayatının yoğun temposuna kendini kaptırmışken kocası Chakrit, onun artık eskisi kadar seksi olmadığını söyler ve bir süreliğine ayrılmak ister. Tartışmanın sonunda Karat’ın başına sürpriz bir sorun başına gelir ama Ai de oradadır ve Karat’a yardım eder.

Karat sekreteri Nita’nın hata yapması üzerine onu başka bölüme göndermek ister. Nita artık kocası Chakrit’in sekreteri olmuştur. Ama Nita’nın bir amacı vardır…


                                                                                                                                SONRAKİ BÖLÜM


Are We Alright Türkçe altyazılı izle - Asyalog 

VİDMOLY İZLEME LİNKİ

OKRU İZLEME LİNKİ



STREAM İZLEME LİNKİ



MAİLRU İZLEME LİNKİ

2 Yorumlar

  1. Uzun zamandır dizi izleyemiyordum baktım bebeişin yeni dizisi hemen geldim siteye ❤❤❤

    YanıtlaSil
  2. Anne, çok sevdiğim bir oyuncu. Performansı kesinlikle göz dolduruyor. James ise genç ve yetenekli oyunculardan. İkisinin kimyası çok tutmuş Gerçek hayatta da aralarında 17 yaş farkı var. Ben seyrederken yadırgamıyorum. Kocası güya yetişkin bi adam ama ne iyi bir koca ne de iyi bir baba olabilmeyi başarabilmiş. Akıl yaşta değil başta demişler atalarımız. Boşuna söylenmemiş bu söz. Keyifle seyrediyorum. Çevirilerinizi sabırsızlıkla bekliyorum. Elinize emeğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski