Ashes Of Love

ASHES OF LOVE (2019)


https://asyadizilericeviri.blogspot.com/


Bölüm;63
Ülke:Çin
Süre : 45 Dak.
Oyuncular: Yang Zi, Allen Deng, Leo Luo, Adonis Liao, Xia Zhi Yuan, Faye Wang

Çeviri; Rksa     

Yapudaa Firariye Teşekkürler.....

Konu:

Çiçek Tanrıçası bir kız çocuğu dünyaya getirir Bu doğumu kendi kabilesinden başka kimse bilmez bu sırrı saklamalarını ve kızını 10.000 yıl su aynasından dışarı çıkmasını yasaklar, ölmeden hemen öce kızının kalbine hissizlik tılsımı bırakır. Göksel İmparatorun İkinci oğlu Xu Feng ( Anka Kuşu) oluşumunu tamamlamak için meditasyon esnasında saldırıya uğrar büyük bir alev topu haline gelen Kuş Ji mi'nin Büyülü su aynasına düşer, Küçük Üzüm meyvesi Ji Mi onu kurtarır karşılığında onu Büyülü su aynasından çıkarmasını ister... 100 yıl bu aynada beraber yaşadıktan sonra iyileşen Anka kuşu Küçük üzüm Ji Mi'yi yanına alarak Göksel İmparatorluğa gitmek için yolla çıkar... Göksel İmparatorlukta Xu Fengin Abisi Ru Yu ile tanışır 2 Kardeşin arasında kalan Ji Mi'yi neler beklemektedir.. Sevmeyi bilmeyen ve ailesi hakkındaki gerçekler kendinden saklana en Ji Mi iki kardeşin Büyük bir tutkusu olur.  









Öncelikle eminim şaşırdınız bu diziyi burada gördüğünüz için benim için çok önemlidir bu dizi tam anlamıyla çeviri yapmama sebep olan dizidir kendisi ingilizce alt yazılı olarak izlediğim bu diziyi bitirince hemen bunun çevirmek istedim o kadar çok begenmiştim ki sizlerinde izlemesini izstedim 1. bölümü çevirdikten sonra tam yayınlamayı düşünürken birinin YAPPUDA FİRARİ 6. Bölümde demesiyle etik olmaz düşüncesiyle bırakıp ARSENAL'i çevirdim.. Sağolsun Yappuda Firari ve çevirmeni Yayınlamamıza izin verdiler bende bu kadar değerli olan bu diziyi buraya almak istedim... Açar arada izlerim malum gerçekten izlenmesi gereken bir dizi iyi seyirler.......

İzleme Linkleri

yeni yerimize bekleriz...




BÖLÜMLER İÇİN LÜTFEN YENİ ADRESİMİZE BEKLERİZ...


5 Yorumlar

  1. merhaba bölüm linklerinde sınırlı izleme süresi var o konuda ne yapabilecegimizi biliyormusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet mystream ve ubtobox ve mega linkleri sınırlı kotaları var kota mesajı aldığınız zaman internet saglayıcınızı ADSL modemini kapatıp bir 10 saniye bekleyip yeniden açın ip numaranız yenilenecektir... izlemey devam edebilirsiniz yada her bölümden sonra modemi acıp kapatırsanız da iyi seyirler..

      Sil
  2. Fkenan 79 siz cok begendim dediginiz icn basladim gercekten harika bir dizi mitolojik çin dizileri gerçekten cok iyi oluyor.Çok teşekkurler tavsiyelerinizin devamini bekliyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi bu diziyi izleyince başladım bu işe Anka kuşu ve küçük üzümün aşkı gerçekten izlemeye değer...

      Sil
  3. diziyi finalledim son bölümler nasıl heyecanlıydı ve harika bir final yapmışlar o kadar heyecandan sonra hayal kırıklığına uğramadım :)

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski