BAİ MAİL TEE PLİD PLEW


BAİ MAİL TEE PLİD PLEW


  • Drama: Bai Mai Tee Plid Plew
  • Ülke: Tayland
  • Bölümler: 21
  • Yayınlandı: 11 Haziran 2019 - 20 Ağustos 2019
  • Yayınlandı: Pazartesi, Salı
  • Orijinal Ağ: GMM Bir
  • Süre: 60 dak.




Puttichai Kasetsin


Push Puttichai Kasetsin


Chatchavee [Nira'nın halasının kocası]


Pimchanok Luevisadpaibul

Baifern Pimchanok Luevisadpaibul


Nira


ÖZET


Nira genç bir çiçek kadar güzel ve narindir.Ama asla gerçek bir çiçek gibi olmaz
Adı Nira, adsız anlamına gelen Niranam'dan geliyor. Kalbinde küçük bir kız çocuğu olan Niranın öyküsü, hiç kimsenin onu kabul etmemesinden dolayı onu gönülden seven annesinin kaybı ile hayatı paramparça olur. Babası niradan nefret ettiği gibi annesine kötü davrandığı için çok iyi bir adam değildir. Nira, babasınından göremediği sevgiyi sıcaklığı halasının kocası Chatchavee görürür. Kendisine aşık olan yeğenini farkedip bu yasak aşka karşılıksız kalarak Nira'yı reddeder Bu reddedilme nedeniyle derinden ezilmiş ve deprosyon yaşayan Nira büyük bir değişimle hayatını değiştirmeye karar vererek mühteşem güzelliklte bir kadına dönüşür Bu esnada annesini kaybeden nira ülkesine geri dönerek eski bir aile dostları olan Doktor Benjang'ın kız kardeşi olarak yaşamaya başlar. Nira tesadüfen Chatchavee ile tekrar karşılaşır. Kimsenin tanıyamadığı yeni Nira güzelliğiyle hem babasını hemde Chatchavee ilgisini çeker, küçüklüğünden beri halası tarafından sevilmeyen ve kıskanılan Nira şimdi bambaşka biri olarak onların hayatındadır.
Babasının tanıyamadığı güzelliğiyle büyülendiği nirayı neler beklemektedir.
Bu yasak aşk halasının kıskanç ve kötülükleri karşısında nirayı neler bekliyor.


İzlemek için tıklayın....



10 Yorumlar

  1. Çeviri için teşekkür ederim. Tayland dizisi seyretmiyorum genelde. Bu dizinin sağda solda çok konuşulduğunu görüyordum. Merak ettim başladım. Güzelmiş. hemencecik 10. bölüme kadar geldim. Taylan dizisi sevenlere tavsiye ederim.....Başrol kadın oyuncu çok güzelmiş. Push zaten bildiğim bir oyuncu. Çok yakışıklı ama rol kabiliyeti öyle pek de iyi değil. Kalas gibi durur sahnelerde. Yine öyle. Lakin adam yaşlandıkça güzelleşiyor. Güzelliğine bakakaldım. Genel gidişat bildiğimiz Tayland kafası. Yapmacık kadınlar, efemine erkekler, düşük ahlak, aşırı lüks yaşam bla bla bla…. En çirkin sahnelerden biri de yerlerde sürünen hizmetliler. Sene 2020 ülke olarak vazgeçin bu çirkinlikten.

    YanıtlaSil
  2. Yarin ankara dışında olacağım için 12. blm bugün yüklenmiştir iyi seyirler...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim. O zaman size iyi yolculuklar. Yolunuz açık olsun.

    YanıtlaSil
  4. elinize sağlık yine harika bir dizinin sonuna geldik

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle çeviri için teşekkür ederim. Diziye gelirsek... aslında konu alışıldık değil. İşleyiş güzel. (Konu hakkında açıklama yapmak spoilere girecek...o yüzden pas geçtim) Nira karakterini canlandıran artist gerçekten de iyi bir oyunculuk sergiledi. Çok başarılı. Onun dışında diğer tüm oyuncular Tayland filmi seyrediyorum dedirtti. Ve delirtti. :) (Aslında herkes rolunü iyi oynuyor. Sorun dizinin karakterleri.) Push yine bir kalas idi. Ama çok yakışıklı bir kalas. Valla ben diziyi beğendim. Kendime şaşırdım. Tayland dizilerini sevenler bayılacaktır. şiddetle tavsiye ederim. Konu hakkında konuşulacak, yorum yapılacak çok şey var aslında...ama ne yazsam izlemeyenler adına büyü bozulacaktır. Yine pas geçiyorum. Sonu farklı da olabilirdi. Ama bu son da çok makul. Seyrediniz efendim. Emeği geçenlere teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim......

      Sil
  6. Japon dizi filmleri de çevirmeyi düşünüyor musun acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dr.Cutie'nin çevirmeni Japon incisi adlı arkadaşımız japoncası biraz iyi olduğu için düşünüyor en kısa zamanda japonja dizileride cevirmeyi düşünüyoruz..

      Sil
    2. Eğer aklında bir japon dizisi varsa bizimle paylaşabilirsin. Hangi diziyi istedini Gisou Furin yada i have fallen for you dizilerinin altına yaparsan benim görmem daha kolay olur:)

      Sil
Daha yeni Daha eski