Rivalry (2022)

 

 Rivalry (2022) 


  • Drama: Rivalry - Game Prattana
  • Ülke: TAYLAND 
  • Bölüm: 20
  • Original Network: Kanal 3
  • Süre: 2 saat 10 dakkika 
  • Çevirmen: FISILTI (@asyabağımlısı)







Rivalry Özet; 

Ebeveyn kuşağından başlayıp genç kuşağa kadar süren iş dünyasında iki aile arasındaki savaşın hikayesi. İki düşmanın arasında doğan aşk bu savaşı sonlandırmaya yetecek mi? İzleyip görelim


İZLENME LİNKLERİ 

1.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ  
2.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ  

3.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ  

4.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ  

5.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ  

6.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ  

7.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ  

8.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ  

9.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ  

10.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ  

11.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ  

12.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ  

13.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ  

14.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ  

15.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ  

16.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ  

17.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ  

18.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ  

19.Bölüm                                  İZLEME LİNKLERİ  

20.Final Bölüm                        İZLEME LİNKLERİ  












31 Yorumlar

  1. Ne zaman baksam 3. bölümde duruyo, yayin tarihi ne zaman dizinin.. bilgilendirirseniz cok sevinirm.

    YanıtlaSil
  2. nzm gelir yeni bölümü? bir umutla hep bakiyom ama yok birsey oysa cook güzel bir dizi..

    YanıtlaSil
  3. Bu dizi normalde 20 bölüm ve bitti diye biliyorum. Çeviriyi bir tek burası yapıyor sanırım çeviri bekleyenlerden biri olarak lütfen bir el atın diyeceğim sizinde işiniz zor. Çeviri yapanlara çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Ne zaman gelecek yeni bölüm beklemektesiyim kaç gündür

    YanıtlaSil
  5. Yeni bölüm ne zaman gelicek acaba

    YanıtlaSil
  6. 7.bölüm icin hergün kontrol ediyorum kolay gelsin

    YanıtlaSil
  7. emeginize sağlık

    YanıtlaSil
  8. pazar günleri yeni bölüm gelirdi bu hafta yok mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çevirmen arkadaşımız sağlık sektöründe çalışıyor ve biraz yoğu ve yorucu bir hafta geçirdi bu yüzden gecikme oldu en kısa zamanda yeni bölümü yayınlayacağız

      Sil
  9. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. Bu hafta yeni bölüm yok mu

    YanıtlaSil
  11. 10 bölüm ne zaman gelecek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın vereceğim bölümü çok yoğun çalışıyorum açıkçası gerekirse dizi bitince izleyin çünkü işim gereği çok fazla sorumluluklarimdab ötürü geç gelebiliyor çünkü bir de dizinin kaynağı yok yazıyorum

      Sil
  12. 10 bölüm ne zaman

    YanıtlaSil
  13. 10. bölüm lütfeeennnn

    YanıtlaSil
  14. yorum yapıyoruz ama nedense neden geciktiğini bile açıklama nezaketinde bulunmuyorsunuz bir dizinin yayınlanması bu kadar uzun sürermi ayrıca bu dizi çoktan bitti

    YanıtlaSil
  15. diziyi unuttuk teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutmamız gerekmiyor ara verin çünkü bende insanım 7 gün çalışıyorum ve tatilim yok bende keyiften çevirmemezlik yapmıyorum yada gelin kaynağı olmayan diziyi siz yazın bende eve gelince akşam üstü çevirmeye başlayım

      Sil
  16. Ceviri icin tskler. bu site benm icin cok degerli bi site ama cevirmekte zorlandiginz ve vaktinizi alabilcek dizilere hic baslamayn bence cünki burdaki insanlar bi umutla basliyolar dizileri izlemeye ve bi yerde tikanip kaliyo sonrada rica etmeler basliyo, Demem o ki sonunu getirmekte garanti goremediginz dizilere baslayip ne siz sIkntiya girin nede burdaki insanlari basta heveslendirip sonrada yalvartma moduna gecirtmeyn. Saygilarimla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalvaracak bir şey yok açıkçası her günümüz bir olmuyor açıkçası zamanında geliyordu ama demekki bazen geçiriyorsa illaki bir sıkıntı oluyordur iş yerim degisti bu tarafta çalışıyorum hafta sonu bile çalışıyorum yetmiyor mesajlarım var vardiyaliyim ve bu dizinin kaynağı yok tek tek uğraşıyorum kaç saat dizi bende bu halden hiç memnun değilim ama elimden bir şey gelmiyor verdim günümüz aynı olacak değil bir vakiyorsunzu başta iyi hoş müsait oluyoruz ama diğer günlerimiz aynı olacak diye kaide yok bende bu şekilde olmasını istem ama elimde değil malesef o halde baslamayin gelince devam edin çünkü benim kendime bile vaktim yok inanın oldukça yapıyorum bu durumdan ne kadar hoşnut olmasam da bir de tek tek yazıyorum zamanlama yapıyorum eve yorgun geliyorum arada 8 gün bazen olabiliyor bazen videodan yada farklı sıkıntı çıktımı onu la da uğraşmak zorunda kalıyorum o yüzden lütfen bu konuda bana anlayışlı olun

      Sil
    2. Kimseyi yalvartmıyoruz 3 yıla yakındır çeviri yapıyoruz ve hangi dizimiz yarım kaldı söylermisiniz geç veya erken ne olursa olsun bitmiş haklısınız gerçekten sadece bizden izliyorsunuz sanırım bunun içinde teşekkür ederim ama diğer sitelere bir göz attın 1 bölüm atılıp bırakılan onlarca diziler mevcut ve aylarca bölüm gelmeyen ve bu dizi için ise sadece geçen geçen hafta yayınlanmadı 2 hafta bir kesinlikle bölüm geliyor ve biz anlatamıyoruz defalarca yazdım anlattım bu dizinin ingilizce alt yazısı mevcut değilken başladık ( hala ayrıca bir alt yazısı bulunmamakta sadece video uzerinde bulunmakta çeviri yapmayı çok basit sandığınızı düşünüyorum şöyleki bu dizi tek tek zamanlanmak zorunda çünkü bir alt yazısı yok ve bizde ellimizden geleni yapıyoruz çevirmen arkadaşımız sağlık sektöründe çalışıyor sadece biraz anlayış bekliyoruz kimseyi yalvartmak yada bekletmek gibi bir derdimiz yok tekrar belirteyim ingilizce olarak ayrıca ( word dosyası yada metin dosyası gibi bir alt yazısı bulunmamakta ) bundan daha detaylı nasıl anlata bilirim bilmiyorum ama lütfen insanları böyle gereksiz şeylerle suçlamayın kimseyi yalvartmak gibi bir derdimiz yok olsa bunu bütün dizilerimizi geçiktirir cevap bile verme zahmetinde bulunmayız sizin deyiminizle okuyup okuyup egomuzu tatmin ederiz buna nasıl bir düşünce tarzı anlamıyorum çevirmen olarak dizi çeviren bir çok kişi var burada ve bu insanların hepsinin hakkına giriyorsunuz sizden hiçbir beklentileri olmayan sadece sevdikleri için bu işi yapan insanları bu şekilde suçluyorsunuz unutuyorsunuz herkesin bir ailesi işi gücü var yaşamı var ben gideyim şuraya bunu yazayım belki kendilerine gelirler diye mi düşünüyorsunuz anlamıyorum ki biz zaten ellimizden geleni yapıyoruz severek yaptığımız bu çevirileri size ulaştırmak için çabalıyoruz çok kolay olduğunu düşünüyorsanız size çok değil 2 dk bir video yollayım onu bize zamanlayarak çevirin bakın bakalım nasıl oluyormuş... İnsanları bu şekilde suçlamayın kendinizi bizim yerimize koyun biraz bizde ellimizden geleni yapıyoruz

      Sil
  17. galiba diziyi yayınlamaktan vaçgeçtiniz 9 bölüm yeter dediniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziler verilecek ama ben haftada 7 gün çalışıyorum mesaim.var ben tatil yüzü görmezken nasıl çeviri yapmamı bekliyorsunuz elimden geleni yapıyorum eve gelince tek tek yazıyorum 1.30 saat dizi kaynağı yok artı zaten uyuya kalıyorum hafta sonum bile mesai ile geçiyor onu geçtim çok fazla sorumluluklarim var başta sıkıntı yoktu gayet veriyorduk ama sonradan işin yoğunluğu malesef bize çok fazla engel oldu benimde yapacak bir şeyim yok

      Sil
  18. Bu arada Nurcan'ı bilen bilir çevirlerinide kendi sosyal hesabına dahi bakamıyor gerçekten bir yogunluk yaşıyor yıllardır hint dizileri kore dizileri çin dizileri ve tayland dizileri çevirmiş biri deyim yerindeyse benden çok daha eski ama hiçbir dizisi yarım kalmamıştır ve ne kadar sorumluluk sahibi biri olduğunu anlatmama gerek yok yıllardır bu işi sevdiği için hayatından zaman ayırarak yapıyor kimseye birşey ispatlama yada yalvartma gibi bir derdide yok ama hayat şartları bazen değişiyor sağlık sektöründe çalışıyor ve 1 ay öncesine kadar çok rahatken şimdi yoğun bir tempoya girdi bunun böyle olacağını kendiside bilmiyordu ve iş hayatında herşey olabilir bir ay sonra belki mesai saatleri tekrar düzene girecek bizden beklentileriniz olabilir bizimde sizden baklantilerimiz var lütfen insanları anlamaya çalışın hemen yargılayıp suçlamayın suçlamak için önce şöyle bir bakın neler yapıyoruz öyle siteler varki yorum yazmadan dizi linkleri açılmıyor... Derdiniz üzüm yemek mi bağcıyı dövmek mi karar verin herşey emek ister emeksiz olanların hali ortada anlam bozukluklarıyla dolu Transtan düzeltme diziler ve biraz anlayış çok değil biz bu işi seviyoruz ve sevdiğimiz için yapıyoruz başka bir derdimiz yok.... ADMİN Fadime Kenanoğlu (FKeNaN79)

    YanıtlaSil
  19. Emeğinize sağlık, zorluklarla bize bu kaliteli çevirileri yaptığınızın farkındayız. Olumsuz yorumlar sizi üzmesin, bir sürü kişi çevirilerinizle gülümsüyor😉 Teşekkürler. Elbetteki bazen gecikmeler olabilir ama gerçekten biliyoruz ki yarım kalan işiniz yok 🥰

    YanıtlaSil
  20. Çevirmenleri tşk edeceğinize saygısızlık ediliyor sayelerinde çok güzel dizileri izliyoruz emeğinize sağlık bu arada ne kadar zor olduğunu bilseler sanırım size böyle davranmaları tskler uykusuz kalıpta bize izleme imkanı verdiğiniz için hakkınızı helal edin sayenizde seyrederek güzel vakit geçirdim hakkınız inkar edilemez bence saygıyı fazlasıyla hak ediyorsunuz tşk ederim

    YanıtlaSil
  21. arkadaşlar bir yorum yaptım kimseye hakaret etmedim emeğe bende saygılıyım çünkü emekçi bir ,insanım ama bazı dizileri daha çabuk yayınlıyorsunuz onun için sitem etmiştim rivalry benim hoşuma giden bir dizi onun için yorum yaptım işi saygısızlık yapmışım gibi lanse etmeyin lütfen kendinizde biraz empati yapın lütfen yinede emeklerinize çok teşekkür ederim 1o bölümün en kısa sürede yayınlanması temennisiyle emeklerinize çok çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bazı dızılerımız cok hızlı cunku ayrıca bır alt yazısı var zamanlama gerektiirmıyor su şekilde word tarzı yazı dosyası var diyeyım ve bız bu yazıyı cevırıyoruz ama bazı dızılerımızın bır yazısı yok vıdeonun uzerındekı yazıya bakarak cevırıyoruz ve ellımızdekı orjınal vıdeoya gore her konusmayı yenıden zamanlıyoruz buda zaman ve emek alıyor lütfen sizde bizi yanlış anlamayın kimseyi kırmak değil amacımız ama yanlış anlaşılmaktan bizde yorulduk ve öyle mesajlar varki yyaınlayı geç okumaktan bile fenalık geliyor...

      Sil
Daha yeni Daha eski