Samee Chua Keun 4.Bölüm

 

 Samee Chua Keun 4.Bölüm


    • Dizi: Samee Chua Keun (2022)
    • Ülke: TAYLAND
    • Bölüm: 15
    • Yayın günü : CUMA- CUMARTESİ- PAZAR (KENDİ ÜLKESİNDE)
    • Kanal:  Channel 7
    • Süre: 1 saat 25 dk 
    • Çevirmen; FKeNaN79 
    • TR Alt Yazılı Yayın; Dizimiz Şuan Günceldir Ve Hazır bir alt yazısı bulunmamaktadır. Tek Tek yazılarak zamanlanmaktadır. Kaynagın geliş hızına göre çevrilip hemen yayınlanacaktır...




NOT;
Dizimiz Şuan Günceldir Ve Hazır bir alt yazısı bulunmamaktadır. Tek Tek yazılarak zamanlanmaktadır. Kaynagın geliş hızına göre çevrilip hemen yayınlanacaktır...


ÖNCEKİ BÖLÜM                                                                                         SONRAKİ BÖLÜM 



Samee Chua Keun 4.Bölüm özeti;

Gözlerini açtığında, vücudunun üzerinde kıyafet olmadığını ve yanında uyuyan bir adam olduğunu fark etti. Bütün dünya gözünün önünde çökmüş gibiydi. Bir geceliğine aklını yitirene kadar sarhoş olan güzel bir kadın olan Chong Phansa, kaçınılmaz olarak bekar bir anne olmak zorunda kaldı. Çocuğunu tek başına büyütmeye karar verdi ve o “Gecelik Kocasından” bir şey talep etmeyi asla düşünmedi. Ancak, "çocuğunun babası" olan adamla bir kez daha karşılaşıncaya dek O gece neler yaşanmıştı gerçekte çocuğunun babası kimdi Sabah uynadığı adam mı yoksa oglunun baba diye seçtiği Kasamı.


YENİ İNSTAGRAM HESABIMIZ BÖLÜMLERDEN VE DUYURULARDAN HABERDAR OLMAK LÜTFEN YENİ HESABIMIZI TAKİBE ALIN

İNSTAGRAM İÇİN TIKLAYIN.....


4. BÖLÜM ORJİNAL HALİYLE DÜZGÜN EKLENMİŞTİR. 

VİDMOLY İZLEME

   


 OK.RU İZLEME

   



 STREAMBS İZLEME

   


 MAİL.RU İZLEME




25 Yorumlar

  1. Alt yazı da sıkıntı var
    Teşekkür ederim emeklerinize sağlık İ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emeğinize Yüreğinize Sağlık Çok Teşekkür Ederim

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Admincim çeviriye ne oldu böyle 😳

    YanıtlaSil
  4. Ay güzelim dizi izleyemedim çevirmen kardeşim bizide harcadın valla sayfa ilk açıldığından beri hep burdan izliyorum yazık sana da bizede valla çallanlarada başka siteden izleyenlerden nediyim

    YanıtlaSil
  5. İçim çok rahat. Bu güne kadar çeviriyi yapan siteden izledim hep. Hatta başka sitelerde ilgimi çeken bir dizi çeviri bu siteye aitse hemen buraya gelmişimdir. Ama bu yapılan benim gibi sadık takipçilere yalnış oldu.

    YanıtlaSil
  6. Maalesef çeviri yapmanın en büyük sıkıntısı bu kan emici siteler. Siz uğraşırsınız hele ki hazır bir İngilizce çeviri yoksa daha zor onlar sadece videonuzu indirip kendi sitelerine yüklerler. Benim içim rahat o tür sitelerden asla izlemedim, izlememde. Ama bizleri cezalandırıyorsunuz ona üzüldüm. İlk çeviriye başladığınız günden beri ki başka sitede yayınlıyordunuz sizi takip ediyorum. Üzüldüm bu dizinin çevirisini bırakmanıza. O kan emici siteler için çok birşey değişmeyecek çünkü Google ile kötü çevirileri yükleyip duruyorlar ama biz sevdiğimiz bir diziyi kaybedeceğiz.

    YanıtlaSil
  7. Bu tip siteleri engellemenin en iyi yolu indirme yapılamayan bir siteye videolarınızı yükleyin. Ond plus mesela. Hırsız bunlar, emek hırsızı ... Keşke bırakmasaydınız diziyi. Yazık oldu çok da sevmiştim...

    YanıtlaSil
  8. O kadar çok mesaj aldık ki "Ama bize haksızlık diye başlayan" peki size sormak istiyorum. O kadar Orjınal diziyi bul Bir çok sitelere girerek İndir İngilizce veya cevirebileceğimiz dildeki kaynağı bul Tek tek yaz tek tek zamanla Bu kadar emek ver Diğerleri 5dk içinde indirsin ve sitesine yüklesin sizde dizinin zamanına göre 45 dk veya 1,5 saat diziyi izleyin sizin bu kadar sürede izlediğiniz dizi için bazen emin olun 2-3 gun uğraşıyoruz ve şimdi bu kadar şeyi yapan biz değilmişiz gibi SESSİMİZİ DUYURMAK İSTEDİĞİMİZ için biz suçlu oluyoruz Çok Afedersinizde HIRSIZIN HİÇ Mİ SUÇU YOK?????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pek cok diziyi burdan izliyorum teşekkürler çeviriler icin kolay gelsin en azından bunları yazayim dedim yapilan haksizliga gelirsek zaten is ev hayati derken uyumadan önce biraz atistirmalik gibi hissediyorum. Elinize emeginize saglik hakkinizin yendiginin farkindayimda izlemiyorum face dende instagramda takipteyim iyi geceler

      Sil
    2. Çok haklısın ama malesef bu Bi çözüm değil ben sürekli burdan izleyen biri olarak başka siteden gördüğüm an size msj atıyorum bilginiz olsun diye farklı isimlerle çok yorumlarda yaparım ama sayfa ilk açıldığı gibi değil bu 3.güncelleme ve ikinci güncellemede yorum dahi yapamıyordum alıştığım düzen değişmişti sessizce seni ve arkadaşlarını tebrik ediyordum .biz sizi herzaman destekliyoruz benim gibi bissürü sessiz ve size teşekkür eden izleyicileriniz var yorum yapmak burda daha kolay desteğimizi eksik etmeyiz bundan sonra

      Sil
  9. Emeğinizi her zaman takdir eden biri olarak hırsız sitelerden asla izlemedim. Maalesef bunlar hep varlar. Burada isim vermeyeyim ama kore dizilerini çeviren bir site var onların çevirileri de heryerde. Benim tek yapabileceğim asla o sitelerden dizi izlememek. Kararınızı saygı duyuyorum ama keşke başka yollar arasaydınız. Yukarıda biri yazmış. İndiremeyecekleri bir video paylaşım platformu yok mu?

    YanıtlaSil
  10. ooo uzuldum dızının cevırısı olmayacakmı...sıte olarak haklısınız çevırmenlerımıze saygılar her zaman ama çozum bumu..bızım sucumuz ne...hırsızların yuzunden dızı ızleyemıyoruz..sızler bunu onleme gıbı çozum bulamazmısınız..ond plus dıyor bır arkadas ..ne olacak boyle anlamıyorum..

    YanıtlaSil
  11. lutfen dızıyı bırakmayın...sızı desteklıyoruz ve ızlıyoruz..ma neden boyle oldu...HIRSIZLARIN yuzunden bız dızı ızleyemıyecegız bu gıdışle..sevdıgım bır sıte vardı oda bu nedenle kAPATMA kararı almıstı..Bunun bı çozumu olmalı ..dızıyı çalmalarını engellemenın ..boyle ıptal etme yanlış bence

    YanıtlaSil
  12. Ben de bir yazar olarak isyanınızı son derece haklı buluyorum. Özenle saatlerce günlerce verdiğiniz emekleriniz başkalarının kazancı haline geliyor. Şuan ismini hatırlayamadığım bir sayfa da tam buna benzer sebeplerden çeviri yapmayı bırakıp sitelerini kapattılar. Video da her konuşma altına söylemek istedikleriniz yazmak yerine bir metin haline getirip duyuru halinde yayınlamanız daha faydalı olacağını düşünüyorum. Sizce de bu şekilde sitenize gönülden bağlılık duyan takipçilerinize haksızlık etmiş olmuyor musunuz? Bir de kullanıcı ve site içerik işleriyle ilgilenen sizleri de severek takip eden birisi olarak naçizane gözlemlerimi tüm iyi niyetimle belirtmek isterim. Asyolog sitenizden bölümleri koyduğunuz bu siteniz girip dizilerin bölümlere ulaşmak çok zor ve karışık. Önceki dizilerinizin izleme alanına ulaşmak neredeyse imkansız. Daha kolay bi ara yüz kullanmak sitenize gelecek trafiği kolaylaştıracaktır diye düşünüyorum.
    Umarım çevirilere yeniden dönüşünüzü görebiliriz...
    Kendi adıma emekleriniz ve çabalarınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğiniz için calışmalrımız suruyor en kısa zamanda yenı bır ara yuz uygulayacağız o kadar sok seyle ugrasıyoruz kı bazen yeısemıyoruz ama bazı sorunların bızde farkındayız ama bıraz zaman ve anlarsınız kı maddıyat lazım o yuzden zaten blokta verıyoruz bazı değişimler ıcın maddı kaynak saglamak için

      Sil
  13. Bugüne kadar hangi dizi nerde ilk yayınlandıysa ordan izlemisımdir. Bu tür işlerin kolay olmadiğını bildiğimden her zaman emeğe saygi duymuşumdur. Inşallah indirmeyi engelleyici bir çoźüm bulursunuz da emekleriniz boşa gitmez ve di yi de bırakmazsınız zira dizi çok güzel.

    YanıtlaSil
  14. Haklısınız, umarım her şey hallolur. Emeklerinize ce çabalarınıza sağlık

    YanıtlaSil
  15. sıtenızden memnunum bır yorumda denıldıgı gıbı sıteye gırmede sorun var dızılerı bulmada sızler elbette çozum bulursunuz..emegınıze saygılar...Ben thaıland dramalarını thaıland sıtelerınde ara ara ızlıyorum..sıte kendını korumaya almış asla kopyalama ve ındırme yapamıyorsun..bence süper..sadece ızlemeye ızın verıyor...ındırme downlandı yapamıyorsun...sızde bu tur bı koruma alın...ve lutfen bence dızıyı devam edın ....

    YanıtlaSil
  16. Instagramda hırsız sitelere tepkinizi gösterin demişsiniz. Hangi sitelerde çok iyi bilmiyorum ama rastladığım iki siteye yorum bıraktım. Emek hırsızlığı yapıyorsunuz diye. Elimden gelen bu...

    YanıtlaSil
  17. Haklısınız tepki göstermekte... Ama böyle yaparak da gelen izleyiciler geri gider... Zaten sabırsızlıkla bekliyoruz bölümleri. Mantıklı olan çevirisi iyi olan site hangisiyse ordan izler. O yüzden çeviriyi düzeltmenizi rica ederim.

    YanıtlaSil
  18. -Neden bu kadar çok kızıyorsun ki?
    -Seni ilk kez öpmüyorum.
    Kasa, delikanlım sende haklısın. Şimdiye kadar kızımız Chonphansa senin izinsiz öpücüklerine çoktan alışmış olmalıydı. 😂😂😂😂😂😂😂

    Emeğinize sağlık. Çeviri için teşekkür ederiz.💪💪💪💪💪💪

    YanıtlaSil
  19. Diziyi orjinal halde eklediginiz için teşekkürler emeklerinize ağlık

    YanıtlaSil
  20. Sıtenız muhtesem ve süper..ınternette yabancı thaıland cın japon kore sıtelerı var bır suru....hepsıde aynı dızılerı verıyorlar kendı dıllerınde ındırmede secenegıde var. Sız yayınladıgınız dızılerı baska sıtelerce Calınacağını bılmıyormuydunuz..Bunu engelleyemıyorsanız yapılacak bı sey yok. Seyreden zaten sızın sıtenızde...ÇALINMA IÇIN SIZ DIZILERINIZE ENGEL kOYUN ...Bız zaten yanınızdayız..Internet ve sıteler genış bır platform ve her türlu sey oluyor ne yazık ..Ama çozum uretme onemlı bence
    kapatma ve dızıyı askıya alma yanlış bır çozum...saygılar ASYALOG SIZI SEVIYORUZ...

    YanıtlaSil
  21. Yeni bölüm ne zaman gelir acaba kolay gelsin

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski